LalaMido Napisano 29 Kwiecień 2004 Share Napisano 29 Kwiecień 2004 Cześć wszystkim! Moje pytanie dla wielu wyda sie banalne - jestem początkujący: zrobiłem jakąś prostą scenę i ustawiłem widok z kamery (z klawiatury \"c\"). Teraz nie mogę powrócić do poprzedniego układu widoku czyli 4 różne ujęcia sceny na dużym prostokącie, zamiast jednego. Jak przywrócić widok do poprzedneigo stanu ?? Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nimrod Napisano 29 Kwiecień 2004 Share Napisano 29 Kwiecień 2004 Oto mały print screen poglądowy, który powinien pomóc, robiony na wersji 5 ale chyba wcześniej jak i później to się nie zmieniło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednarz Napisano 29 Kwiecień 2004 Share Napisano 29 Kwiecień 2004 Mam pytanie jak zrobić by było widac pod moim imieniem obrazek (mam już obraek tylko niewiem gdzie to wwalic :( ) Prosze o pomoC !!! :( z gory THx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 29 Kwiecień 2004 Share Napisano 29 Kwiecień 2004 Wwal na jakis darmowy serwer (onet np.) i podaj do niego urla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nimrod Napisano 29 Kwiecień 2004 Share Napisano 29 Kwiecień 2004 Musi być on na jakiejś stronie lub serwerze ftp i musisz go zlinkować. Doidatkowo może mieć maksymalnie rozmiary 100x100 i ważyć nie więcej niż 10 kb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednarz Napisano 29 Kwiecień 2004 Share Napisano 29 Kwiecień 2004 Ale gdzie no dobra jestem na onecie i cio dalej (mam 12 lat :D ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednarz Napisano 29 Kwiecień 2004 Share Napisano 29 Kwiecień 2004 Niewiem obrazek jest akurat tylko niewiem co to ural?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...