Napisano 17 Luty 201015 l Witam mam taki problem nie dziala mi kanal alpha w teksturze, po zmapowaniu obiektu towrze w photoshopie dokumnet 2048x2048 dodaje kanal alpha i wlewam 100% bialego, pod xsi wgrywam ten dokument robie stamp, nadpisuje plik,otwieram w ps i nakladam teksture, nastepnie save, podpinam noda pod difuse i mam bialy obiekt z tekstura, pojawia sie biel nie wiem z kad problem pojawil sie w xsi 2010, wczesniej pracujac na versji 5 nie bylo takiego problemu, moglem ustawic dowolny kolor shaderu i miec na nim teksture prosze o pomoc z gory dzieki pozdr.. Edytowane 9 Styczeń 201312 l przez a3stract
Napisano 23 Luty 201015 l Autor juz sobie poradzilem jakby ktos mail podobny problem to mozna to zrobic na 2 sposoby pierwszy poprzez zastosowanie noda mix2colors, drugi uzywajac noda sprite pozdr.. Edytowane 9 Styczeń 201312 l przez a3stract
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto