a3stract Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 (edytowane) Witam mam taki problem nie dziala mi kanal alpha w teksturze, po zmapowaniu obiektu towrze w photoshopie dokumnet 2048x2048 dodaje kanal alpha i wlewam 100% bialego, pod xsi wgrywam ten dokument robie stamp, nadpisuje plik,otwieram w ps i nakladam teksture, nastepnie save, podpinam noda pod difuse i mam bialy obiekt z tekstura, pojawia sie biel nie wiem z kad problem pojawil sie w xsi 2010, wczesniej pracujac na versji 5 nie bylo takiego problemu, moglem ustawic dowolny kolor shaderu i miec na nim teksture prosze o pomoc z gory dzieki pozdr.. Edytowane 9 Styczeń 2013 przez a3stract
a3stract Napisano 23 Luty 2010 Autor Napisano 23 Luty 2010 (edytowane) juz sobie poradzilem jakby ktos mail podobny problem to mozna to zrobic na 2 sposoby pierwszy poprzez zastosowanie noda mix2colors, drugi uzywajac noda sprite pozdr.. Edytowane 9 Styczeń 2013 przez a3stract
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się