Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam taki problem nie dziala mi kanal alpha w teksturze, po zmapowaniu obiektu towrze w photoshopie dokumnet 2048x2048 dodaje kanal alpha i wlewam 100% bialego, pod xsi wgrywam ten dokument robie stamp, nadpisuje plik,otwieram w ps i nakladam teksture, nastepnie save, podpinam noda pod difuse i mam bialy obiekt z tekstura, pojawia sie biel nie wiem z kad

 

problem pojawil sie w xsi 2010, wczesniej pracujac na versji 5 nie bylo takiego problemu, moglem ustawic dowolny kolor shaderu i miec na nim teksture prosze o pomoc

 

z gory dzieki

 

pozdr..

Edytowane przez a3stract

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

juz sobie poradzilem jakby ktos mail podobny problem to mozna to zrobic na 2 sposoby pierwszy poprzez zastosowanie noda mix2colors,

 

rendertreea.jpg

 

drugi uzywajac noda sprite

 

rendertreeb.jpg

 

pozdr..

Edytowane przez a3stract

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności