Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam mam taki problem nie dziala mi kanal alpha w teksturze, po zmapowaniu obiektu towrze w photoshopie dokumnet 2048x2048 dodaje kanal alpha i wlewam 100% bialego, pod xsi wgrywam ten dokument robie stamp, nadpisuje plik,otwieram w ps i nakladam teksture, nastepnie save, podpinam noda pod difuse i mam bialy obiekt z tekstura, pojawia sie biel nie wiem z kad

 

problem pojawil sie w xsi 2010, wczesniej pracujac na versji 5 nie bylo takiego problemu, moglem ustawic dowolny kolor shaderu i miec na nim teksture prosze o pomoc

 

z gory dzieki

 

pozdr..

Edytowane przez a3stract
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

juz sobie poradzilem jakby ktos mail podobny problem to mozna to zrobic na 2 sposoby pierwszy poprzez zastosowanie noda mix2colors,

 

rendertreea.jpg

 

drugi uzywajac noda sprite

 

rendertreeb.jpg

 

pozdr..

Edytowane przez a3stract

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności