Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Pracuje nad animacja statku w wodzie i mam pewien problem: Jak zrobic zeby woda (realwave) nie przenikala mi przez kadlub mojego statku?

 

Obrazek do pokazania o co mi chodzi:

raln.png

 

 

Chcialbym nie miec tej wody w statku ;)

 

Dziekuje za kazda pomoc ;)

Edytowane przez aknochaco
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Albo inaczej czy jest mozliwosc zrobienia tak aby siatka realwave'a uginala mi sie pod siatka mojego obiektu? ;) Bo jak widac musze zrobic animacle papierowego statku, ale przeciez nie moze byc wody w srodku wiec nie wiem jak mozna to rozwiazac :D

Napisano

Siatka realwave Ci sie raczej nie dopasuje dokladnie do ksztaltu kadluba. Zreszta nie do tego sluzy. Natomiast nikt Ci nie broni wyrenderowac wody i statku na oddzielnych warstwach. Bedziesz mial problem z glowy.

  • Like 1
Napisano

tak, tego raczej nie unikniesz.. ale zwiekszajac detal realwave'a uzyskasz lepszy rezultat, musisz tez pobawic sie parametrami w obiekcie pod zakladka Realwave jak "Max height".

  • Like 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności