Napisano 17 Luty 201015 l Pracuje nad animacja statku w wodzie i mam pewien problem: Jak zrobic zeby woda (realwave) nie przenikala mi przez kadlub mojego statku? Obrazek do pokazania o co mi chodzi: Chcialbym nie miec tej wody w statku ;) Dziekuje za kazda pomoc ;) Edytowane 17 Luty 201015 l przez aknochaco
Napisano 18 Luty 201015 l Generalnie z RW jest ciezka zabawa jako, ze to tylko 2 wymiarowa funkcja. Tutaj wazne jest ustawienie dokladnosci/detalu siatki oraz ograniczen jej znieksztania. http://tmdag.com/qba/stateczek02.mpg http://tmdag.com/qba/stateczek01.mpg ... chociaz zauwaz, ze z dosc wysokim detalem moga byc problemy :)
Napisano 18 Luty 201015 l Autor Albo inaczej czy jest mozliwosc zrobienia tak aby siatka realwave'a uginala mi sie pod siatka mojego obiektu? ;) Bo jak widac musze zrobic animacle papierowego statku, ale przeciez nie moze byc wody w srodku wiec nie wiem jak mozna to rozwiazac :D
Napisano 19 Luty 201015 l Siatka realwave Ci sie raczej nie dopasuje dokladnie do ksztaltu kadluba. Zreszta nie do tego sluzy. Natomiast nikt Ci nie broni wyrenderowac wody i statku na oddzielnych warstwach. Bedziesz mial problem z glowy.
Napisano 19 Luty 201015 l tak, tego raczej nie unikniesz.. ale zwiekszajac detal realwave'a uzyskasz lepszy rezultat, musisz tez pobawic sie parametrami w obiekcie pod zakladka Realwave jak "Max height".