aknochaco Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 (edytowane) Pracuje nad animacja statku w wodzie i mam pewien problem: Jak zrobic zeby woda (realwave) nie przenikala mi przez kadlub mojego statku? Obrazek do pokazania o co mi chodzi: Chcialbym nie miec tej wody w statku ;) Dziekuje za kazda pomoc ;) Edytowane 17 Luty 2010 przez aknochaco
tmdag Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Generalnie z RW jest ciezka zabawa jako, ze to tylko 2 wymiarowa funkcja. Tutaj wazne jest ustawienie dokladnosci/detalu siatki oraz ograniczen jej znieksztania. http://tmdag.com/qba/stateczek02.mpg http://tmdag.com/qba/stateczek01.mpg ... chociaz zauwaz, ze z dosc wysokim detalem moga byc problemy :)
aknochaco Napisano 18 Luty 2010 Autor Napisano 18 Luty 2010 A ktora opcja zmienia sie ograniczenie znieksztalcen siatki? :)
aknochaco Napisano 18 Luty 2010 Autor Napisano 18 Luty 2010 Albo inaczej czy jest mozliwosc zrobienia tak aby siatka realwave'a uginala mi sie pod siatka mojego obiektu? ;) Bo jak widac musze zrobic animacle papierowego statku, ale przeciez nie moze byc wody w srodku wiec nie wiem jak mozna to rozwiazac :D
Alibaba Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Siatka realwave Ci sie raczej nie dopasuje dokladnie do ksztaltu kadluba. Zreszta nie do tego sluzy. Natomiast nikt Ci nie broni wyrenderowac wody i statku na oddzielnych warstwach. Bedziesz mial problem z glowy. 1
tmdag Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 tak, tego raczej nie unikniesz.. ale zwiekszajac detal realwave'a uzyskasz lepszy rezultat, musisz tez pobawic sie parametrami w obiekcie pod zakladka Realwave jak "Max height". 1
aknochaco Napisano 19 Luty 2010 Autor Napisano 19 Luty 2010 Dobra cos pokombinuje :) Dziekuje wam za pomoc rep leci :)
Rekomendowane odpowiedzi