Napisano 23 Luty 201015 l witam, interesuje mnie kompozycja materiału 3d do ujec z kamery. wiem jak zrobic track, eksport kamery i oczywiście potrzebne modele. Co mnie nurtuje to to co można znaleźć w drugiej części np. tego reela w sekcji breakdowns tzn. color pass, specular pass, AO pass itd. Na czym polegają te pass'y? Czy to w programie do kompozitingu przystosowuje się render passy z softu 3d? Spotkaliście się w sieci z jakims opisem jak to się je? Albo książką? Albo czymś co może mnie naprowadzić? :) pozdrawiam, p.
Napisano 23 Luty 201015 l Google nie boli. http://www.3drender.com/light/compositing/ polska wersja: http://helion.pl/ksiazki/cyfos2.htm http://video.google.pl/videosearch?hl=pl&client=firefox-a&hs=rFZ&rls=com.ubuntu:en-US:unofficial&q=compositing+multi+pass&lr=&oq=&um=1&ie=UTF-8&ei=4MKDS-HEBYr44Aav0JjvAQ&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCsQqwQwAw#hl=pl&client=firefox-a&hs=rFZ&rls=com.ubuntu%3Aen-US%3Aunofficial&lr=&oq=&um=1&ie=UTF-8&ei=4MKDS-HEBYr44Aav0JjvAQ&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCsQqwQwAw&q=compositing+multipass
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto