Gość pxlmxr Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 witam, interesuje mnie kompozycja materiału 3d do ujec z kamery. wiem jak zrobic track, eksport kamery i oczywiście potrzebne modele. Co mnie nurtuje to to co można znaleźć w drugiej części np. tego reela w sekcji breakdowns tzn. color pass, specular pass, AO pass itd. Na czym polegają te pass'y? Czy to w programie do kompozitingu przystosowuje się render passy z softu 3d? Spotkaliście się w sieci z jakims opisem jak to się je? Albo książką? Albo czymś co może mnie naprowadzić? :) pozdrawiam, p.
SYmek Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 Google nie boli. http://www.3drender.com/light/compositing/ polska wersja: http://helion.pl/ksiazki/cyfos2.htm http://video.google.pl/videosearch?hl=pl&client=firefox-a&hs=rFZ&rls=com.ubuntu:en-US:unofficial&q=compositing+multi+pass&lr=&oq=&um=1&ie=UTF-8&ei=4MKDS-HEBYr44Aav0JjvAQ&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCsQqwQwAw#hl=pl&client=firefox-a&hs=rFZ&rls=com.ubuntu%3Aen-US%3Aunofficial&lr=&oq=&um=1&ie=UTF-8&ei=4MKDS-HEBYr44Aav0JjvAQ&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCsQqwQwAw&q=compositing+multipass
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się