Ukko Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 Czy ktoś wie, albo ma link do tutoriala jak ze zdjęcia nieba zrobić dobrą sferyczną teksturę nieba pod YR? Chodzi o to, żeby jak największa część zdjęcia wypełniała niebo, bo teraz mam kamerę o kącie 50 st. (czyli jakaś 1/7 pełnego kąta) a jako tło pojawia się jeszcze mniejszy fragment. Blenderowe ustawienia sizeX sizeY sizeZ w zakładce Texture and input nie mają żadnego wpływu na to co renderuje YR, po prostu je ignoruje. Należy zauważyć że zdjęcia nieba które dostępne są w necie najprawdopodobniej robione są obietywem 35mm czyli też ok. 50 st i obejmują podobny wycinek rzeczywistego nieba. Pytanie co z nimi zrobić, aby mieć ładną sferyczną panoramę w dużej rozdzielczości, chodzi o ilość detali na churach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się