Napisano 25 Luty 201015 l Czy ktoś wie, albo ma link do tutoriala jak ze zdjęcia nieba zrobić dobrą sferyczną teksturę nieba pod YR? Chodzi o to, żeby jak największa część zdjęcia wypełniała niebo, bo teraz mam kamerę o kącie 50 st. (czyli jakaś 1/7 pełnego kąta) a jako tło pojawia się jeszcze mniejszy fragment. Blenderowe ustawienia sizeX sizeY sizeZ w zakładce Texture and input nie mają żadnego wpływu na to co renderuje YR, po prostu je ignoruje. Należy zauważyć że zdjęcia nieba które dostępne są w necie najprawdopodobniej robione są obietywem 35mm czyli też ok. 50 st i obejmują podobny wycinek rzeczywistego nieba. Pytanie co z nimi zrobić, aby mieć ładną sferyczną panoramę w dużej rozdzielczości, chodzi o ilość detali na churach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto