Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Zacząłem modelować ten czołg po rozgrywce w Company of Heroes ;)

Model raczej low poly, część detali bedzie zastąpiona przez texturę, gąsiennic chwilowo nie ma, jeszcze nie wiem czy będą bardziej low czy high poly, ale chyba raczej low ;)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po miniaturce pierwsza mysl to "o kurde, kolejny czolg"

Ale ma w sobie jakis urok, takie proste, niewymuszone ciosane ksztalty.

Co prawda prezentacja jest bardzo slabiutka, moglbys sie zaangazowac

bardziej. Mysle, ze mogloby Ci to ulatwic sprawe, bo mam wrazenie, ze czasem ludzie stosuja podejscie pt "model na poczatku jest gowniany i to jest ok, a potem go dopracuje, dodam swiatelka, tekstury i moze bedzie ladny" ;)

Ja juz sie kiedys tez na tym przejechalem. Wydawalo mi sie, ze sama animacja

ma juz duza wartosc tymczasem przecietny czlowiek potrafi przelknac gowniana animacje, ale obrazek jako still musi byc cacy.

Poszalej cos, nie tylko kopiuj. Warsztat warsztatem, ale bez emocji to jeszcze nie ma kopa.

Tak jak Ty zainspirowales sie gra w Company of Heroes sprobuj przeniesc ta energie i zainspirowac nas.

Spraw zebym pobiegl do parku, odcial kawalek drzewa i wystrugal z niego podobny czolg;)

Napisano

Ciezko bedzie zrobic super-hiper.

Chwilowo mam problem bo gasiennica nie uklada sie splajnie, tylko obok a potem nie mozna jej ustawić w to miejsce co trzeba, bo zamiast sie przesuwac, obraca sie po splajnie:

 

panzeriver.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności