Zarathos666 Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Witam. Chcialbym sie dowiedziec jak ogolnie tworzyc w programach 3d tego typu ilustracje jak ponizej: http://raph.com/3dartists/artgallery/imagePage?iid=6688 obrazek A http://raph.com/3dartists/artgallery/imagePage?iid=6684 obrazek B Na obrazku A interesuje mnie durza ilosc szczegolow takich jak liscie na budynkach. Czy kazdy lisc trzeba z osobna teksturować i imodelowac, bo patrzac na zdjecie otczuwam wrazenie ze jego autor musial tak robic. Na obrazku B mozna zauwarzyc dwa monstra. Przygladajac sie im zauwarzylem ze kazdy z nich ma charakterystyczne luski, i moje pytanie jest podobne co w pierwszym, czy jest to efektem perfekcyjnej tekstury i oswietlenia czy nudym dobracowaniu kazdej luski w zbrashu na high-poly. Oraz efekt roprysków na wodzie pod wplywem ciezaru potworów, i sam efekt wody, mozna uzyskac w programie 3d czy jest poprostu fotomontarz, paru renderingow, wycinek z innych zdjec, polaczonych w photoshopie, czy wszystko naraz w jest masowo renderowanie. Ogolnie chodzi mi o to czy jest efektem dopracowywania kazdego detalu, czy filtrow, tekstor, oswietlenia i paru jakis innych sztuczek. I jeszcze na obrazku A jest troszke duzo tych budynków czy kazdy z nich trzeb oddzielnie modelowac i teksturowac?
mirach Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 W zasadzie byl taki plugin DoIt jakis czas temu, ale z wielu powodow nie jest juz dostepny. Pozostaje mozolna robota... Z tego co pytasz to czesc rzeczy da sie zalatwic szybciej, np na tym obrazku z domami stawiam ze uzyto IvyGenerator do zrobienia roslin, ale generalnie rzecz biorac to sztuczki sztuczkami, ale bez hard work and sacrafice ciezko uzyskac cos pozadnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się