konarc Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 Rzuciłem okiem (pobieżnie :)) i nie znalazłem odpowiedzi. Chodzi o to że robie powiedzmy filmik- pocisk wpada na szklankę i ona się rozbija. I tu jest problem-jak zrobić żeby rozbite szkło zatrzymało się np na "plane" pod nim?? Rozbicie robię za pomocą "space warps-bomb", ofc używam 3d max. Robię to za pomocą batch render. Z góry dzięki za odpowiedź:)
Kris_R Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 Masz coś takiego jak deflector w maxie. Rzuć okiem do helpa. Deflectory mogą być parametryczne (plane, kula, itp.) oraz geometryczne - na bazie jakiegoś modelu. Dasz radę.
konarc Napisano 17 Marzec 2010 Autor Napisano 17 Marzec 2010 ok dzięki, dzisiaj o tym później poczytam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się