Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Rzuciłem okiem (pobieżnie :)) i nie znalazłem odpowiedzi. Chodzi o to że robie powiedzmy filmik- pocisk wpada na szklankę i ona się rozbija. I tu jest problem-jak zrobić żeby rozbite szkło zatrzymało się np na "plane" pod nim??

Rozbicie robię za pomocą "space warps-bomb", ofc używam 3d max.

Robię to za pomocą batch render.

Z góry dzięki za odpowiedź:)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz coś takiego jak deflector w maxie. Rzuć okiem do helpa. Deflectory mogą być parametryczne (plane, kula, itp.) oraz geometryczne - na bazie jakiegoś modelu. Dasz radę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności