Lonnger Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 Witam Robię kostkę rubika w 3ds max 2010. W celu obrotu kostek zgrupowałem je (3x3x3). Przy edycji obiektu gdy zaznaczę kostki z jednej ścianki obracają mi się według jednej osi. W chwili jak dam "Auto Key" w celu edycji animacji, środek obrotu zmienia się - dla każdej kostki osobno w samym jej centrum. Jak zrobić by się jednak obracały ścianki. Pozdrawiam
kotisded Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 Zmien całą kostkę w jedno poly, wejdź do vertex i zaznacz z tego poziomu te kostki które cię interesują i teraz zadziała.
Lonnger Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 Też tak próbowałem, ale poprzez taką zamianę ścianki przy animacji są zmniejszane tak by nie wychodziły po za obszar kostki.
kotisded Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Az zrobiłem sobie taką animację :). Nie wiem jak to zrobić. dałem klucze co 22,5 stopnia i nie widziałem zniekształceń.
guru Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Tutek do riggowania. http://www.duber.tv/en/3ds-max/rigging/rigging-a-rubiks-cube/
Lonnger Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 Dziękuję za tutka i rzeczywiście... ja dawałem Auto... i to było przyczyną... dzięki:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się