Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam poraz drugi ;]

 

mam otóż 2 problemy które mnie dręczą

 

1.W 3ds max 9 chce zrenderować scenke z FFX jak płonie kula mr sie pluje o jakieś tam Fusion Worksy i że mental ray nie obsługuje textur itp.

 

na 3ds maxie działa ta sama wersja z tym że w 3ds max 9 = fumefx 1.2 (tak przynajmniej pisze) a w maxie 10 = fumefx 1.2b :O tylko te b może być za to odpowiedzialne ?? czyli ściągnąć uaktualnioną wersje ffx

 

 

2. Ze względu na zmiane wielkosci quality w ffx w zakladce simulation render w scanline czy tez w mr na maxie 10 sie prawie w ogole nie zmienia

 

chodzi mi o to że są takie niegradientowe kolory płomienia... i smoke'a

 

proszę o pomoc będe bardzo wdzięczny

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności