DrHoUsE Napisano 17 Marzec 2010 Napisano 17 Marzec 2010 Witam poraz drugi ;] mam otóż 2 problemy które mnie dręczą 1.W 3ds max 9 chce zrenderować scenke z FFX jak płonie kula mr sie pluje o jakieś tam Fusion Worksy i że mental ray nie obsługuje textur itp. na 3ds maxie działa ta sama wersja z tym że w 3ds max 9 = fumefx 1.2 (tak przynajmniej pisze) a w maxie 10 = fumefx 1.2b :O tylko te b może być za to odpowiedzialne ?? czyli ściągnąć uaktualnioną wersje ffx 2. Ze względu na zmiane wielkosci quality w ffx w zakladce simulation render w scanline czy tez w mr na maxie 10 sie prawie w ogole nie zmienia chodzi mi o to że są takie niegradientowe kolory płomienia... i smoke'a proszę o pomoc będe bardzo wdzięczny pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się