Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam poraz drugi ;]

 

mam otóż 2 problemy które mnie dręczą

 

1.W 3ds max 9 chce zrenderować scenke z FFX jak płonie kula mr sie pluje o jakieś tam Fusion Worksy i że mental ray nie obsługuje textur itp.

 

na 3ds maxie działa ta sama wersja z tym że w 3ds max 9 = fumefx 1.2 (tak przynajmniej pisze) a w maxie 10 = fumefx 1.2b :O tylko te b może być za to odpowiedzialne ?? czyli ściągnąć uaktualnioną wersje ffx

 

 

2. Ze względu na zmiane wielkosci quality w ffx w zakladce simulation render w scanline czy tez w mr na maxie 10 sie prawie w ogole nie zmienia

 

chodzi mi o to że są takie niegradientowe kolory płomienia... i smoke'a

 

proszę o pomoc będe bardzo wdzięczny

 

pozdrawiam

  • Views 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy