Napisano 17 Marzec 201015 l Witam, problem polega na tym iż program przez większość czasu 3ds max'owego renderowania (jest to około 20 h) wykorzystuje w porywach 3 Gb RAM'u z 8 dostępnych, widzianych przez system. Tylko na chwile, pod koniec obliczania punktów Final Gather'ingu mozolnie podnosi się do ok 7, aby znowu 'ucichnąć' do tych 3). Pytanie czy tak ma być, jeśli nie to prosiłbym o rzeczowe porady. Parametry: Proc. intel core i5-750 2x4gb RAM (Kingston)
Napisano 17 Marzec 201015 l jesli nie masz wlaczonego opoznionego ladowania to widocznie wiecej nie potrzebuje
Napisano 17 Marzec 201015 l Jeśli to możliwe, zwiększ rozmiar bucketów, Ram poszybuje w górę, tak jak lubisz! :)
Napisano 18 Marzec 201015 l Czytaj Bucket width? A konkretnie do jakiej wartości i czy będą jakieś skutki uboczne
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto