Adramel Napisano 19 Marzec 2010 Share Napisano 19 Marzec 2010 Witam Robie animacje piłki wpadającej do bramki. Po skończonej symulacji musze spowolnić gotową animacje piłki, robie to reskalując czas z 80 na 240 klatek. Gdy symulacja ma klatke kluczowa co 1 jest dobrze, ale gdy zwięszkę odległości między klatakmi do 2 to prze obrocie powstają "przeskoki". Wydaje mi sie że reaktor przy obrocie podbija o 360 stopni. Np jak pilka ma sie obkrecic o 10 stopnie to on nastepny klucz wsawia nie 370 a 730. Przy kluczach co klatke nie widace tego ale gdy klucz sa co 2, to juz jest przejscie pamiedzy 360 a 730. Czy jest jakis sposob na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się