Skocz do zawartości

[Wiedźmin/modyfikacja] Miłości wystarczy, że jest (Muzykanci&Square Crusaders)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

hha.png

 

Na scenie wiedźmińskiej jesteśmy już obecni od jakiegoś czasu, aczkolwiek jedynie nieliczni doszukali się konkretów na nasz temat, co chcemy nadrobić.

 

Kanał yt: http://www.youtube.com/user/SquareCrusaders

 

Square Crusaders powstało w 2008 roku z inicjatywy osób zainteresowanych naszą rodzimą wiedźmińską produkcją. Jesteśmy przede wszystkim grupą przyjaciół, stad też większość z nas zna się od lat i wychodzi daleko poza działalność modderów. Do naszego teamu dołączyło również wiele niezależnych osób, dlatego też jesteśmy gronem otwartym na wszystkich pragnących dążyć do realizacji wspólnie wyznaczonych celów. Mimo, że większość z nas ma wieloletnie doświadczenie w moddingu gier i dziedzinach pokrewnych z którymi obcujemy to nadal jesteśmy przede wszystkim uczniami, którzy często starają się osiągnąć cele niemożliwe. Doświadczenia z przeszłości pozwoliły nam jednak zrozumieć, iż nawet najbardziej ambitne założenia są do zrealizowania przy odpowiednim zapale i determinacji, dlatego też stawiamy poprzeczkę wysoko tworząc min. szumnie zapowiadany Requiem for a Witcher.

 

Muzykanci powstali w tym samym roku co SC - praktycznie wraz z wydaniem edytora D'jinni. Wtedy byliśmy zaledwie garstką, jedna osoba od fabuły, jedna od edytora, jedna od grafiki. Jednak dzięki wytrwałości i poświęceniu team się powiększał, a projekt rósł w oczach. Pierwsza przygoda, którą zaczęliśmy tworzyć na wiedźmiński konkurs jest dalej rozwijana, teraz już wraz z SC. Zadebiutowaliśmy na scenie blisko rok po powstaniu grupy naszą przygodą 'W potrzasku'. Oprócz wersji cyfrowej została również wydana na DVD w czasopismach o grach, między innymi w niemieckim "PC Games" co pozwoliło uzyskać liczbę graczy bliską 250 tysięcy. Oprócz naszego tłumaczenia na język angielski istnieje również fanowskie tłumaczenie na niemiecki.

Z dotychczasowej działalności obu teamów warto wymienić:

 

- czaszaplaty.pl - Przełomowa modyfikacja zgodnie uznana przez scenę i środowiska niezależne za najbardziej innowacyjny i obiecujący projekt pod platformę Gothic. Czas Zapłaty jest ciągle w formie rozwojowej, natomiast już na chwilę obecną poziomem prac jak i zaawansowania projektu przerósł drugą część gry wraz z dodatkiem Noc Kruka. Ogromne zainteresowanie tematem jak i liczne głosy zachwytu pozwalają nam sądzić, iż jest to najbardziej zaawansowany projekt rodzimej sceny modderów gier komputerowych. Żaden inny projekt nie prześcignął tak twórców, zarówno pod względem silnika, jak i ilości gameplay’u.

- blackicetales.com - Projekt niezależnej gry crpg naszych przyjaciół, przy którym w przeszłości zdarzyło nam się współpracować.

- poziomkaz.pl - Wielu z nas współpracowało z tą już kultową grupą w środowisku znaną min. z wydania modyfikacji Mroczne Tajemnice dla Gothic I, która swego czasu narobiła niezłego szumu pośród fanów gier z serii Gothic jak i wszystkich graczy w ogóle.

- soulfire.worldofgothic.com - Jedna z rodzimych grup modderskich będąca na scenie praktycznie od momentu jej powstania. Soulfire znane jest głównie ze spolszczeń jak i wsparcia dla najpopularniejszych modyfikacji gier Gothic.

- themodders.org - Square Crusaders wywodzi się z polskiej sceny moddingu Gothica. Wielu z nas tworzyło przed laty to miejsce od podstaw tym samym będąc prekursorami moddingu rzeczonej gry w naszym kraju.

- Najpopularniejszą nieoficjalną przygodę do gry "Wiedźmin"

 

Ponadto wielu z nas uczestniczy w niezależnych projektach lub firmach z branży. Zapraszamy do dyskusji i zadawania niewygodnych pytań.

 

Obecnie oba zespoły pracują razem bez wytchnienia nad przygodą pod tytułem "Miłości wystarczy że jest". Nowe modele organiki i architektury, pełny nowy soundtrack, piękna oprawa 2d oraz wciągająca historia. Jest to mod, który może dostarczyć kilka ładnych godzin rozrywki, a dla tych, co lubią przejść wszystkimi ścieżkami i poznać wszystko - kilkanaście.

 

Przykłady naszych prac na obecnym etapie:

 

Grafika

16527536.th.jpg szczwanygnom4small.th.jpg 33495826.th.jpg 14819901.th.jpg 49648245.th.jpg younggeraltfull.th.jpg 2vbr0bs.th.jpg muzykanciq7small.th.jpg

 

Muzyka

http://www.youtube.com/watch?v=SxhtjYwWUNw&feature=response_watch

http://www.youtube.com/watch?v=9ZOk8tcqnDE&feature=response_watch

http://www.youtube.com/watch?v=XcsrV0yHr8M&feature=response_watch

 

Rekrutacja zespołów: Square Crusaders i Muzykanci

 

Szukasz ambitnego teamu, dla którego obietnice nie są tylko czczymi tekstami wykreowanych przez bandę niewyżytych pr'owców?

Dla którego fabuła liczy się bardziej niż nagie panny z Photoshopa?

Którego grupą docelową są ludzie, którym Matka Natura nie zapomniała wlać oleju do głowy?

W którym seks, dylematy moralne i przemoc to nie masło maślane i pączki bez konfitury?

Jeśli tak, to trafiłeś pod dobry adres.

 

Oferujemy:

- Podjęcie ciekawej, kreatywnej pracy w zgodnej ekipie

- Uczestniczenie w młodej, rozwijającej się scenie modowania pierwszego szeroko znanego cRPG stworzonego przez Polaków

- Możliwość wypłynięcia i zaprezentowania się na szerszej scenie

- Pełne wsparcie CDProject RED

- Dużą frajdę

 

Mamy:

- Projekt w zaawansowanej fazie

- Interesującą fabułę (logika, innowacyjność, humor, cięte dialogi, 'coś więcej')

- Perspektywy

- Oddane i dopingujące nas community

- Ludzi z dużym doświadczeniem, od których wiele można się nauczyć

 

Dżin:

 

Powinieneś znać:

 

- format plików Djinni, np. pliki 2da, mdb, mdl;

- podstawy języków skryptowych używanych w edytorze;

- zasady pisania konwersacji typu zadaniowego, zwykłego, konwersacji używanych w rozrywce i cutscenach.

 

Powinieneś także wiedzieć:

 

- jak tworzyć cutsceny;

- jak pisać szablony, np. postaci, przedmiotów, i jak je użyć;

- jak budować obszary w edytorze i dołączać do nich wszystkie potrzebne elementy, np. AP-ki, Triggery, Waypointy, Spawnpointy;

- jak tworzyć strukturę questa i pliki typu spawn.

 

Nie będziesz musiał pisać próbnej przygody, spodziewaj się raczej krótkiej, konkretnej rozmowy z kimś doświadczonym w pracy z Djinni.

 

Twórca fabuły, pisarz dialogów:

 

Co być musi?

 

- Posiadanie czegoś, co w skrócie ujmując, nazywa się umiejętnością pisania, konkretniej to pisania niebanalnych scenariuszy, zapierających dech w piersiach dialogów i zmuszania graczy do takich wyborów i dylematów moralnych, że niejeden monitor splami się krwią;

- doskonałe poznanie wzdłuż i wszerz całego wiedźmińskiego uniwersum;

- ogólne ogarnięcie klasycznych wzorców książkowych (takich jakich uczą także w szkole - tak, tak, lektury też by się przydało znać);

- znajomość tworów z szerokiego wachlarza gatunku fantastyki, poczynając od Lema i Pratchett'a a kończąc nawet i na badziewiastym, produkowanym hurtowo hero fantasy ze smokami i ogrami nagabującymi skarbiec odważnego i mądrego króla (a jak jest pastuch, to i tak na końcu okazuje się, że ma królewską krew) Z tym ostatnim - może niekonieczne, chyba że ku przestrodze;

- sporo wolnego czasu;

- umiejętność dostosowania się do tempa pracy pozostałych członków;

- bezwzględne dotrzymywanie tajemnic służbowych;

 

Następujące atuty także dla nas ważne:

 

- komunikatywność;

- umiejętność przyjmowania krytyki na klatę, a nieraz i w gorsze miejsca;

- doświadczenie w pisaniu dla modderców w innych światach;

 

Spodziewaj się rozmowy i ewentualnego pokazania swoich dotychczasowych dokonań.

 

Dźwiękowiec/Muzyk

 

Wymagania:

 

- dobra znajomość i obsługa profesjonalnych programów do edycji audio (np.: WaveLab, FL Studio, Reason, itp.itd.)

- kreatywność i wyobraźnia

- umiejętność wykonywania dobrego masteringu audio

- mały dorobek muzyczny

 

Wymagania:

 

Grafik 3d

 

Wymagania:

 

- znajomość UVW i Multi/Sub-Object,

- dobrej znajomości programu 3d (3ds max, Blender, Maya, lub inne)

- znajomość low i mid poly,

- umiejętność exportowania plików na formaty zgodne z edytorem to nadobowiązkowa rzecz, na którą patrzymy przechylnym wzrokiem.

- bardzo mile widziane podpinanie modeli do animacji,

- umiejętność pracy w zespole i dotrzymywania terminów,

 

Grafik 2d

 

Wymagania:

 

- teksturowanie,

- znajomość normal map,

- grafika wektorowa przy opracowywaniu gui

 

Kontakt

 

PW forum Max3d

Następujące numery gg: 9691289 (Koziek) bądź też 7700289 (Dark)

Mail: [email protected]

Skype: m.kozak3

Edytowane przez koziek
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności