Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wcześniej robiłem w blenderze i przerzuciłem się do 3Ds Maxa. W blenderze były takie funkcje jak W/Subdivide i E (Extrude) dzięki którym można było podzielić odcinek na mniejsze (W) i wyciągnąć z punktu inny odcinek (E). Troche niezrozumiale piszę ale nie wiedziałem jak to opisać xd. Nie wiem jak uzyskać ten efekt w 3Ds Maxie. I jeszcze jak wiecie to opcja loop cut też by się przydała :)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tworzysz obiekt i konwertujesz do Editable Poly(prawym na obiektcie i Convert...). Potem w zakladce modyfikatorow masz go na stosie i tam sa te opcje. Mozesz tez konwertowac do innych ale w EP znajdziesz wszytko co potrzebne

Napisano

Dzięki guru, a nie ma do tego jakiś skrótów żeby ułatwić pracę?

Napisano

A która opcja służy do łączenia dwóch punktów w krawędź bo przejrzałem wszystkie i nic nie zadziałało :(

Napisano

Weld scala wierzchołki. Poly to praca na poligonach a Mesh na trojkatach. poczytaj wiecej w helpie. Skrotow do konwersji nie znam ale przewaznie raz wiec nie ma sensu chyba.

W edit Poly masz klawisze :

1,2,3,4,5 - odpowiedzialne za zmiane poziomu selekcji w obiekcie.

q,w,e,r - to pokolei selection,move,rotation,scale

alt+c - cut

alt+h - ukrywa zaznaczone poligony

alt+i - to samo co wyzej tylko invert(nie znaznaczone)

alt+u - unhide all

alt+w - zmiana widokow

alt+q -izolacja obiektow

tyle pamietam w tej chwili

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności