Napisano 7 Kwiecień 201015 l Witam. Od niedawna modeluje pokój. Chciałem sprawdzić jak to narazie wygląda. Otóż brakuje mi shaderów(chyba) w odpowiednich miejscach. 1:Ramka z obrazkiem. Chciałbym żeby był taki "szklany" odblask. Na obrazku trochę większy ten odblask, a na ramce mniejszy. 2:Panele. Chciałbym żeby był taki błysk, jak od prawdziwych wypastowanych paneli. 3:Poduszki. Chciałbym żeby były one matowe, takie szorstkie, żeby miały jednolity kolor z bardzo lekkimi odbłyskami i cieniami. Bardzo proszę o pomoc i nie wiem też czy te shadery muszę skądś ściągnąć, czy trzeba coś w 3ds max zrobić. EDIT@ I proszę jeszcze o shader do piłki, żeby było widać że jest gumowa. Edytowane 7 Kwiecień 201015 l przez camils14
Napisano 13 Kwiecień 201015 l Najpierw powiedz w czym chcesz renderowac;] za odblaski odpowiada reflect
Napisano 13 Kwiecień 201015 l Jeśli robisz w maxie, naciśnij F1, przeleć wszystkie tutoriale i wtedy pisz :)