Skocz do zawartości

Oświetlenie domyślne w animacji


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zauważyłem pewien problem podczas tworzenia prostej animacji, w której nie chciałem używać dodatkowego oświetlenia. Animacja jest na tyle nieskomplikowana i ma być czytelna, że zadowolił mnie podstawowy efekt oświetlenia (Global Lighting) jaki jest generowany przez Maxa w każdej scenie bez dodatkowych źródeł światła. Podczas renderowania pojedynczej klatki wszystko jest OK. Niestety przy renderingu animacji z widoku kamery źródło tego światła jest zapamiętane w jednym miejscu i kierunku i w momencie gdy kamera znajduje sie za obiektem to jest on tam nieoświetlony. Zauważyłem, że ustawienie tego światła jest zapamiętane z klatki animacji na której akurat się zatrzymaliśmy podczas edycji. Jak zrobić, aby kierunek tego światła podążał za widokiem kamery? Ewentualnie jak zrobić takie ogólne oświetlenie w miarę szybko renderujace się (kombinowałem coś ze skylight, ale nie wyszło za dobrze)?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności