Gość Alchem Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Zauważyłem pewien problem podczas tworzenia prostej animacji, w której nie chciałem używać dodatkowego oświetlenia. Animacja jest na tyle nieskomplikowana i ma być czytelna, że zadowolił mnie podstawowy efekt oświetlenia (Global Lighting) jaki jest generowany przez Maxa w każdej scenie bez dodatkowych źródeł światła. Podczas renderowania pojedynczej klatki wszystko jest OK. Niestety przy renderingu animacji z widoku kamery źródło tego światła jest zapamiętane w jednym miejscu i kierunku i w momencie gdy kamera znajduje sie za obiektem to jest on tam nieoświetlony. Zauważyłem, że ustawienie tego światła jest zapamiętane z klatki animacji na której akurat się zatrzymaliśmy podczas edycji. Jak zrobić, aby kierunek tego światła podążał za widokiem kamery? Ewentualnie jak zrobić takie ogólne oświetlenie w miarę szybko renderujace się (kombinowałem coś ze skylight, ale nie wyszło za dobrze)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się