Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zauważyłem pewien problem podczas tworzenia prostej animacji, w której nie chciałem używać dodatkowego oświetlenia. Animacja jest na tyle nieskomplikowana i ma być czytelna, że zadowolił mnie podstawowy efekt oświetlenia (Global Lighting) jaki jest generowany przez Maxa w każdej scenie bez dodatkowych źródeł światła. Podczas renderowania pojedynczej klatki wszystko jest OK. Niestety przy renderingu animacji z widoku kamery źródło tego światła jest zapamiętane w jednym miejscu i kierunku i w momencie gdy kamera znajduje sie za obiektem to jest on tam nieoświetlony. Zauważyłem, że ustawienie tego światła jest zapamiętane z klatki animacji na której akurat się zatrzymaliśmy podczas edycji. Jak zrobić, aby kierunek tego światła podążał za widokiem kamery? Ewentualnie jak zrobić takie ogólne oświetlenie w miarę szybko renderujace się (kombinowałem coś ze skylight, ale nie wyszło za dobrze)?

  • Wyświetleń 736
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności