Tomasz_87 Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 (edytowane) Mam pytanie. W trialu autodesk matchmover sa ztrackowane dwa filmiki z takim panem co macha kijkiem, no i moge sobie wyeksportowac plik z tym trackiem do prorgamu 3d (w tym wypadku jest to maja) no i matchmover jak i inne prorgamy z mozliwoscia mocapu (np pf track) "wypluwają" material z locatorami ktore nie zawsze (w przypadku matchmovera bo z innymi nie mialem doczynienia) sa widoczne poniewaz jest animowana ich widocznosc. Po wylaczneiu jej, w miejscu gdzie nie byl widoczny, locator "lata po scenie". Teraz pytanie: jak to podlaczyc pod rig? czy ma byc to rig bez IK czy moze byc z IK? jesli bez IK to czy wystarczy zwykle constrainowanie locatorow do kosci za pomoca parrent constraint? No i jak to bedzie z tymi znikajacymi locatorami ? Jak bedzie z ruchem w tych miejscach gdzie widocznosc locatorow jest wylaczona?. Kosci nie bedą latac po scenie ? Edytowane 17 Kwiecień 2010 przez Tomasz_87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się