Napisano 19 Kwiecień 201014 l Witam Tak sie zastanawiam ilu z was woli uzywacz przy bipedzie physique a ilu skina i dlaczego? Ja osobiscie wole skina chodzby dlatego ze ma tego calego Paint cos tam do wag. Pozdr.
Napisano 19 Kwiecień 201014 l zalezy jak dokladny ma byc skin, jezeli na mega szybko to physique bo z miejsca moge poprzypisywac verty do kosci i tyle
Napisano 21 Kwiecień 201014 l Autor no tak ja mam zawsze problem z kontrola vertexow przy uzyciu physique, za to przy uzyciu skina mam Paint weights przy pomocy ktorego moge szybko ladnie zrobic poprawki zle odksztalcajacej sie siatki. A moze jest jakis plugin do CS ktory rowniez pozwolilby na cos takiego, bo przy pomocy samych Envelopes trudno miec dobra kontrole nad vertexami
Napisano 21 Kwiecień 201014 l nikt wam nie zabronil edycji wag i malowania w Physique, jest to od zarania dziejow, Physique powstalo zeby na szybko nadac wagi, co nie zmienia faktu ze nadal mozna edytowac wagi przypisania do poszczegolnych kosci
Napisano 21 Kwiecień 201014 l Autor a gdzie masz malowanie w Physique ? jest tam tylko mozliwosc edycji na kopertach i na wagach vertexow chyba ze ja o czyms nie wiem , jezeli tak to poprosze jakiegos linka dla uswiadomienia. Natomiast w skinie mam envelopes, wagi vertexow jak i malowanie wag , no i przy pozniejszym animowaniu kiedy okazuje sie ze cos jest nie tak z deformowaniem sie siatki moge raz dwa poprawic wlasnie tym Paint weighs. A jak to zrobic szybko w Physique ? przy bardziej skomplikowanej siatce. Ciekawi mnie jak sobie inni radza z takim problemem :)
Napisano 21 Kwiecień 201014 l maluje sie selekcje i modyfikuje wage, smooth selection i potem zmienic wage, wiem ze to nie to samo co paint weight :D ale wiele razy stosowalem i jakos zyje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto