Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Tak sie zastanawiam ilu z was woli uzywacz przy bipedzie physique a ilu skina i dlaczego?

 

Ja osobiscie wole skina chodzby dlatego ze ma tego calego Paint cos tam do wag.

 

 

Pozdr.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no tak ja mam zawsze problem z kontrola vertexow przy uzyciu physique, za to przy uzyciu skina mam Paint weights przy pomocy ktorego moge szybko ladnie zrobic poprawki zle odksztalcajacej sie siatki.

A moze jest jakis plugin do CS ktory rowniez pozwolilby na cos takiego, bo przy pomocy samych Envelopes trudno miec dobra kontrole nad vertexami

Napisano

nikt wam nie zabronil edycji wag i malowania w Physique, jest to od zarania dziejow,

Physique powstalo zeby na szybko nadac wagi, co nie zmienia faktu ze nadal mozna

edytowac wagi przypisania do poszczegolnych kosci

Napisano
  • Autor

a gdzie masz malowanie w Physique ? jest tam tylko mozliwosc edycji na kopertach i na wagach vertexow chyba ze ja o czyms nie wiem , jezeli tak to poprosze jakiegos linka dla uswiadomienia.

Natomiast w skinie mam envelopes, wagi vertexow jak i malowanie wag , no i przy pozniejszym animowaniu kiedy okazuje sie ze cos jest nie tak z deformowaniem sie siatki moge raz dwa poprawic wlasnie tym Paint weighs.

 

A jak to zrobic szybko w Physique ? przy bardziej skomplikowanej siatce.

Ciekawi mnie jak sobie inni radza z takim problemem :)

Napisano

maluje sie selekcje i modyfikuje wage, smooth selection i potem zmienic wage, wiem

ze to nie to samo co paint weight :D ale wiele razy stosowalem i jakos zyje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności