Napisano 27 Kwiecień 201014 l Witam, Czy ktos testowal juz doglebniej viewport canvas? Ja wlasnie postanowilem wyporbowac nowego maxa i jakos nie potrafie ogarnac pewnej metodologii. Jak to zrobic, zeby malowac na istniejacej texturze na modelu? Zaby zaczac malowac trzeba wybrac kanal. Wybieram diffuse i jestem proszony o podanie parametrow nowej textury :/ Nie widze opcji jak malowac na istniejacej. Work around jest taki ze tworze nowa "czysta" texture o tej samej rozdzielczosci i pozniej moge wczytac z pliku to co chce do danej warstwy... nie wiem tylko czemu wtedy ta textura wyglada jak po dwudziestu razach w Vizirze :/ ...w sumie po zapisaniu tej textury kolory sa w pozadku ale interpretacja kolorow we viewporcie jest to d. Jakies pomysly? Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto