Napisano 29 Kwiecień 201014 l Cześć, właśnie składam swoje "większe" enviro, planuję to wrzucić do udk, jednak wiele prac, które widziałem było renderowane w maxie z równie dobrym efektem. Niezbyt sobie z tym radzę, na ogół wychodzić mi bardzo sztuczne oświetlenie, normal jest płaski itd. Viewportshadery są ok, ale myślę raczej o normalnym renderze. Na ogół oświetlam scenę 2 omni, niebieskim i żółtym. Jeżeli macie jakieś rady, albo dobre tutki to byłbym wdzięczny. Sprawa pewnie dla Was błaha, ale mi przynosi problemy. http://manver.nazwa.pl/blog/images/smieci/render.jpg będzie sporo roślinności, drzewa, itd. Dlatego zależy mi szczególnie na dobrych cieniach.
Napisano 29 Kwiecień 201014 l Robiąc większe env odpuść sobie render. Lepiej wyjdzie na silniku. Jeśli zależy ci na szybkim i bezstresowym oświetleniu wrzuć albo do COJ'a 2 albo do crysisa. Tych silników da się nauczyć niejako z marszu. UDK też sie nada ale nie wiem jak tam jest z wyświetlaniem cieni dla obiektów które mają alphe. Co do normali zanikających, niestety, czasami nie można tak oświetlić żeby były widoczne ale dopóki cała scena wygląda dobrze to nie musisz na siłe tego robić. Ostatecznie możesz lekko niebieskawe (zaznaczam lekko) omini dać w cień. Refke kolorystyczną oświelenia znajdź na necie, Do leśnych rzeczy polecam wątek o turoku na concepart.org. Jak całość ma fajną kolorystyke to nawe słabe assety nie kolą w oczy. tu wątek
Napisano 29 Kwiecień 201014 l Autor Tzn. level nie będzie duży, będzie to fragment terenu, domek, trochę zielska i przedmiotów. Tak jak ten grafik zrobił: http://alexluong.co.uk/blog/images/alexluong_organics_wip01a.jpg z tym, że teren oczywiście będzie nieco większy. Dlatego fajnie by było zrobić render w maxie, a import do silnika (w moim przypadku pewnie udk) sobie na razie odpuścić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto