ajnsztajnik Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 Witam. Mam taki problem: Jeżeli mam jakąś tam mapę wrzuconą w diffuse i czarno-bialą w opacity to tak renderuje mi się tylko to co jest na biało w czarno-bialej mapie. A jak mogę nadać grubość tej mapie, w taki sposób, przód i tył, które są takie same łączyły się z bokami? Pozdrawiam Ajnsztajnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 (edytowane) Witam. Jeżeli mam jakąś tam mapę wrzuconą w diffuse i czarno-bialą w opacity to tak renderuje mi się tylko to co jest na biało w czarno-bialej mapie. Czyli jest ok. A jak mogę nadać grubość tej mapie, w taki sposób, przód i tył, które są takie same łączyły się z bokami? Musisz to zamapować by mapy pasowały do siebie. Ale nie bardzo rozumiem o co ci chodzi z tym nadawaniem grubości mapie. O displace? Edytowane 7 Maj 2010 przez PICsell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luqas87 Napisano 8 Maj 2010 Share Napisano 8 Maj 2010 chodzi chyba o to że chce zrobić z płaskiego 3d obiekt za pomocą mapy ? jeżeli o to chodzi to z mojej strony powiem że chyba lepiej wymodelować... możesz jeszcze dać displace aby wyciąć sobie tan kształt na plejnie a później shell... nie piszesz co to jest ciężko radzić cokolwiek, do różnych rzeczy różne rozwiązania będą lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi