the_fgdf Napisano 10 Maj 2010 Share Napisano 10 Maj 2010 Max 2011 przyniósł trochę pożądanych nowości ale też kilka kompromitujących niedoróbek. Na początek takich jak brak kontrolerów bump i displacement, które z niewiadomych względów poznikały. No ale Jeff Patton przyszedł na ratunek. Do poczytania i ściągnięcia fixa: http://jeffpatton.net/openb/index.php/2010/04/14/bump-and-displacement-combiners-in-3ds-max-2011 Pewnie zauważyliście też brak obsługi AO i wygładzania krawędzi wewnątrz dysfunkcjonalnych materiałów Autodesk (podobno obsługa tych funkcji będzie wprowadzona niebawem) . Na domiar złego zapomnieli uwzględnić biblioteki ProMaterials które jednak działają należycie w wersji 2011 Niedługo podeśle paczkę dla pokrzywdzonych Jest jeszcze kwestia błędnie działającego materiału szkła Autodesk (zapomnieli o banale zwanym obsługą refrakcji) ale po kolei. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_fgdf Napisano 13 Maj 2010 Autor Share Napisano 13 Maj 2010 Przepraszam za refleks ale oto link z rozwiązaniem dla spragnionych brakujących funkcji. Shadery Pro z dodatkowymi funkcjami i usprawnieniami do czasu uaktualnienia powinny więcej niż starczyć http://www.infinity-vision.de/ShaderUtilities/eng/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się