Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Max 2011 przyniósł trochę pożądanych nowości ale też kilka kompromitujących niedoróbek. Na początek takich jak brak kontrolerów bump i displacement, które z niewiadomych względów poznikały. No ale Jeff Patton przyszedł na ratunek.

Do poczytania i ściągnięcia fixa:

http://jeffpatton.net/openb/index.php/2010/04/14/bump-and-displacement-combiners-in-3ds-max-2011

 

Pewnie zauważyliście też brak obsługi AO i wygładzania krawędzi wewnątrz dysfunkcjonalnych materiałów Autodesk (podobno obsługa tych funkcji będzie wprowadzona niebawem) . Na domiar złego zapomnieli uwzględnić biblioteki ProMaterials które jednak działają należycie w wersji 2011 Niedługo podeśle paczkę dla pokrzywdzonych

 

Jest jeszcze kwestia błędnie działającego materiału szkła Autodesk (zapomnieli o banale zwanym obsługą refrakcji) ale po kolei.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 897
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności