Napisano 10 Maj 201015 l Max 2011 przyniósł trochę pożądanych nowości ale też kilka kompromitujących niedoróbek. Na początek takich jak brak kontrolerów bump i displacement, które z niewiadomych względów poznikały. No ale Jeff Patton przyszedł na ratunek. Do poczytania i ściągnięcia fixa: http://jeffpatton.net/openb/index.php/2010/04/14/bump-and-displacement-combiners-in-3ds-max-2011 Pewnie zauważyliście też brak obsługi AO i wygładzania krawędzi wewnątrz dysfunkcjonalnych materiałów Autodesk (podobno obsługa tych funkcji będzie wprowadzona niebawem) . Na domiar złego zapomnieli uwzględnić biblioteki ProMaterials które jednak działają należycie w wersji 2011 Niedługo podeśle paczkę dla pokrzywdzonych Jest jeszcze kwestia błędnie działającego materiału szkła Autodesk (zapomnieli o banale zwanym obsługą refrakcji) ale po kolei.
Napisano 13 Maj 201015 l Autor Przepraszam za refleks ale oto link z rozwiązaniem dla spragnionych brakujących funkcji. Shadery Pro z dodatkowymi funkcjami i usprawnieniami do czasu uaktualnienia powinny więcej niż starczyć http://www.infinity-vision.de/ShaderUtilities/eng/index.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto