KLIK Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 (edytowane) Witam Okazało się, że pamięci które kupilem ok. rok w komputroniku do laptopa były uszkodzone. Sklep po odesłaniu modułów do producenta uznał gwarancje i chce mi zwrócić kase. Mój problem polega na tym, że rok temu te pamięci kosztowały 280zł, obecnie dokladnie te same moduly kosztują 380zł (2x2gb 2x2gb OCZ 800). Więc będe musial dopłacić. Moje pytanie brzmi, czy mogę odmowić przyjęcia gotówki i żądać nowych pamieci? Nie zależy mi na tych konkretnych modułach. Dodam, że już pół roku temu zgłaszałem to uszkodzenie, jednak sprzedawca przekonywał, że to raczej uszkodzenie kompa, teraz też musiałem wymusić ich przetestowanie, po tym jak sam sprawdzalem je na innym komputerze. z góry dzięki za pomoc nikt nie miał podobnego problemu? Jutro musze wybrać sie tam wybrać i nie wiem czy pokornie brac kase Edytowane 14 Maj 2010 przez KLIK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się