Gość baalderoth Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 Witam! Chcę zrobić szklaną płytę, która oprócz wytłoczenia (bump) jest również kolorowa (jakaś bitmapa). Oczywiście kolory te powinny być w sposób naturalny widoczne na ścianie po oświetleniu z drugiej strony (jak witraż). Mam wszystko. Tekstury pod vray'a, bitmapy do bumpmappingu i do kolorowej maski. Jak to teraz połączyć? Zrobienie szyby o jednolitym kolorze to nie problem. [fog] i po kłopocie. Wtedy wszystko jest w porządku, łącznie z cieniami itp. Jednak po próbie wstawienia bitmapy zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Jeśli podświetlę taka szybę, to od strony światła wygląda ok, ale z drugiej strony wygląda na to, że jest to negatyw kolorowy bitmapy znajdującej się na szkle. Jak to poustawiać i gdzie? Mam trochę dość. Nie mam pojęcia co robię źle i kręcę się w kółko. postaram się przybliżyć o co chodzi: oświetlenie z przodu: http://img18.imageshack.us/img18/5233/test1xd.jpg oświetlenie z tyłu: http://img64.imageshack.us/img64/1678/test2jc.jpg i teraz pytanie co robię nie tak? Dodam, że używam w tym przypadku vrayblendmtl. Wygląda na to, że tekstura ładnie oplata cały box. Nie wiem gdzie przyporządkować ją do konkretnych plainów i czy się wogóle da. Bawię się vray'em dość krótko. Może wogóle źle się do tego zabieram.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się