Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robie scene oświetloną tylko VRaySunem, a kamera to vrayowski Phisical. Wszystko było ok, dopóki na bluszcz nie dodałem materiału z textura lisci. Wsztsko sie powaliło i nawet jak zamieniłem materiał na cały biały(tak jak było wczesniej) to i tak się nie naprawiło... Załączam screena z rozwalonej sceny...

68012482.jpg

Edytowane przez kakaku

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 855
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najszybciej naprawić by się dało wracając do poprzedniego zapisu autoback jeżeli jeszcze się nie nadpisał.

sprawdź jak to się prezentuje w asset trcker czy tam nie ma jakichś kwiatków.

i zacząć od override material i jak się render zachowa

Napisano

znaczy sie nie zapisywalem na szczescie tych ustawien, wlaczylem na nowo plik i taki jest efekt bez tego materialu (jak wsztskie przedmioty maja jeden material). Tylko chodzi mi o to by się dowiedzieć dlaczego tak sie dzieje...

Ps. Material bluszczu to 3 textury (diffuse, bump i opacity)

bezg.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności