Gość kakaku Napisano 7 Czerwiec 2010 Napisano 7 Czerwiec 2010 (edytowane) Robie scene oświetloną tylko VRaySunem, a kamera to vrayowski Phisical. Wszystko było ok, dopóki na bluszcz nie dodałem materiału z textura lisci. Wsztsko sie powaliło i nawet jak zamieniłem materiał na cały biały(tak jak było wczesniej) to i tak się nie naprawiło... Załączam screena z rozwalonej sceny... Edytowane 7 Czerwiec 2010 przez kakaku
Luqas87 Napisano 7 Czerwiec 2010 Napisano 7 Czerwiec 2010 najszybciej naprawić by się dało wracając do poprzedniego zapisu autoback jeżeli jeszcze się nie nadpisał. sprawdź jak to się prezentuje w asset trcker czy tam nie ma jakichś kwiatków. i zacząć od override material i jak się render zachowa
Gość kakaku Napisano 7 Czerwiec 2010 Napisano 7 Czerwiec 2010 znaczy sie nie zapisywalem na szczescie tych ustawien, wlaczylem na nowo plik i taki jest efekt bez tego materialu (jak wsztskie przedmioty maja jeden material). Tylko chodzi mi o to by się dowiedzieć dlaczego tak sie dzieje... Ps. Material bluszczu to 3 textury (diffuse, bump i opacity)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się