Marcin Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 mam 2 progsy...deep paint 3d i deep UV.. Exportuje sobie jais obiekt w *.3ds wale do do deep UV walne sobie auto mapping...exportuje go dalej do deep painta 3d no i sa dalej takie bugi typu ze mapa przenika na droga strone obiektu albo zaraz obok,tak jak by w mapowaniu siatka byla nalozona kilka razy w tym samym miejscu jak dobrze zmapowac obiekt by przy mapowaniu miebylo takich artefaktów...?? Po szybkim jakze udanym edytowaniu screena z deepa wysylam jpga gdzie jest przedstawiony owy bug
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się