S3Mi Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 Jak w 3dsmaxie6 wrzucic bipeda do reactora?? mam tutoriala z discreet i tam gosciu tworzy bipeda wrzuca go do ragdoll i juz go ma w reactorze. A ja nie moge go wrzucić całego do ragdolla. Skąd on wytrzasnoł w ogóle jakieś menu reagdoll humanoid??
Cichy Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 Musisz uruchomić skrypt chyba ragdoll się nazywa ale głowy nie dam bo nie mam teraz przed sobą maxa.
THE MANYSH TRAFO Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 juz ci mówie sam mam podobny problem Ragdoll to obiekt który mozna odpalic z poziomu max skrypt poszukaj tam dobrze sprawa jest prosta odpalasz skrypt RagDool i tworzysz humanoid pamietaj aby nie tworzyć nowego tylko zaznacz w okienku BIPETA i juz masz potem zaczynają sie problemy moze póżniej ty mi wytłumaczysz :) Powodzenia THE MANYSH TRAFO
S3Mi Napisano 12 Maj 2004 Autor Napisano 12 Maj 2004 :) o działa racja humanoid jest reactor działa tylko nie działa export animacji (ragdoll odbija się w miejscu) i nie moge go przemieszczać od zaj*** częśći i nie wiem z które chwycić żeby go przemieścić:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się