claude Napisano 17 Czerwiec 2010 Napisano 17 Czerwiec 2010 Mam piłkę wymodelowaną z tutoriala na tym forum. Siata jest strasznie gęsta, chciałbym wypalić dosyć prostą geometrie piłki jako mapę bump lub normal. Już mi się udało zrobić ładny diffuce. Podpiołem go do nowej lowpoly piłki i jest git. Niestety jak próbuje renderować bump, normal to mi wychodzi czarna mapa albo niebieska. Gdzie to ustawić żeby było dobrze.
claude Napisano 17 Czerwiec 2010 Autor Napisano 17 Czerwiec 2010 Rozwiązałem problem! Tender to texture słabo działa ze Vray'em, w skyline wszystko śmiga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się