Gość mik141 Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 (edytowane) Witam! Mam taki oto problem: gdy w scenie mam animacje oparte na kościach to po eksporcie do .w3d, żaden ruch nie zostaje eksportowany. Czy jest na to jakaś rada? Gdy animacja nie jest oparta na kościach wszystko jest ok. Tutaj mam kolejne pytanie czy da się jakoś "przekonwertować" animację opartą na kościach, tak żeby animacja była widziana jako ruch vertexów/obiektów, a nie kości? Edit: Używam 3dsmax 2010 Edit2: Mam kolejne pytanie, pewnie oczywiste (ale nie znalazłem nigdzie jasnej odpowiedzi) czy dodając modifier skin, nie mogę go połączyć (collapse) z obiektem . Kolejne: Czy jest możliwość żeby jakoś poruszać vertexami w obiekcie ale nie za pomocą kości? Ale też nie chciałbym za każdym razem vertexy zaznaczać i przesuwać. Czy można jakoś określić grupę vertexów i później się do niej odwoływac? Albo czy da się jakoś grupę vertexów połączyć np. z dummy i później poruszać tylko dummy? Edytowane 21 Czerwiec 2010 przez mik141
Gość mik141 Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Rozwiązanie: Udało mi się w końcu dojść do rozwiązania problemu związanego z exportowaniem kości - należało poczytać Helpa i tam wyjaśnione były warunki jakie ma spełniać szkielet (m.in. musi być grupą z obiektem ) rada na przyszłość: czytajmy Helpa :)
guru Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 mozesz podrzucic temat tego watku w helpie chetnie przeczytam:)
Gość mik141 Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 nie do końca rozumiem o co Ci chodzi? odpowiedź znalazłem w helpie 3dsmaxa - wpisałem w3d i tam na pierwszej stronie otrzymałem odpowiedź ^^
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się