Napisano 19 Czerwiec 201014 l Witam! Mam taki oto problem: gdy w scenie mam animacje oparte na kościach to po eksporcie do .w3d, żaden ruch nie zostaje eksportowany. Czy jest na to jakaś rada? Gdy animacja nie jest oparta na kościach wszystko jest ok. Tutaj mam kolejne pytanie czy da się jakoś "przekonwertować" animację opartą na kościach, tak żeby animacja była widziana jako ruch vertexów/obiektów, a nie kości? Edit: Używam 3dsmax 2010 Edit2: Mam kolejne pytanie, pewnie oczywiste (ale nie znalazłem nigdzie jasnej odpowiedzi) czy dodając modifier skin, nie mogę go połączyć (collapse) z obiektem . Kolejne: Czy jest możliwość żeby jakoś poruszać vertexami w obiekcie ale nie za pomocą kości? Ale też nie chciałbym za każdym razem vertexy zaznaczać i przesuwać. Czy można jakoś określić grupę vertexów i później się do niej odwoływac? Albo czy da się jakoś grupę vertexów połączyć np. z dummy i później poruszać tylko dummy? Edytowane 21 Czerwiec 201014 l przez mik141
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Rozwiązanie: Udało mi się w końcu dojść do rozwiązania problemu związanego z exportowaniem kości - należało poczytać Helpa i tam wyjaśnione były warunki jakie ma spełniać szkielet (m.in. musi być grupą z obiektem ) rada na przyszłość: czytajmy Helpa :)
Napisano 21 Czerwiec 201014 l nie do końca rozumiem o co Ci chodzi? odpowiedź znalazłem w helpie 3dsmaxa - wpisałem w3d i tam na pierwszej stronie otrzymałem odpowiedź ^^
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto