Skocz do zawartości

Problem z wyeksportowaniem animacji do formatu *.w3d


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

 

Mam taki oto problem: gdy w scenie mam animacje oparte na kościach to po eksporcie do .w3d, żaden ruch nie zostaje eksportowany. Czy jest na to jakaś rada? Gdy animacja nie jest oparta na kościach wszystko jest ok. Tutaj mam kolejne pytanie czy da się jakoś "przekonwertować" animację opartą na kościach, tak żeby animacja była widziana jako ruch vertexów/obiektów, a nie kości?

 

Edit:

Używam 3dsmax 2010

 

Edit2:

Mam kolejne pytanie, pewnie oczywiste (ale nie znalazłem nigdzie jasnej odpowiedzi) czy dodając modifier skin, nie mogę go połączyć (collapse) z obiektem .

 

Kolejne: Czy jest możliwość żeby jakoś poruszać vertexami w obiekcie ale nie za pomocą kości? Ale też nie chciałbym za każdym razem vertexy zaznaczać i przesuwać. Czy można jakoś określić grupę vertexów i później się do niej odwoływac? Albo czy da się jakoś grupę vertexów połączyć np. z dummy i później poruszać tylko dummy?

Edytowane przez mik141
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Rozwiązanie: Udało mi się w końcu dojść do rozwiązania problemu związanego z exportowaniem kości - należało poczytać Helpa i tam wyjaśnione były warunki jakie ma spełniać szkielet (m.in. musi być grupą z obiektem )

 

rada na przyszłość: czytajmy Helpa :)

Napisano

nie do końca rozumiem o co Ci chodzi?

 

odpowiedź znalazłem w helpie 3dsmaxa - wpisałem w3d i tam na pierwszej stronie otrzymałem odpowiedź ^^

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności