Gość barte Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 Hej, zacząłem pracę w 3ds Max. Pragnę stworzyć postać i móc ją animować. W jaki sposób mogę podpiąć bones, by zespolić je z konstrukcją? Dziękuję! B
Grave Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 Np. do modelu dodajesz modyfikator "Skin", następnie w modyfikatorze wybierasz kości z którymi ma pracować, potem z wagami się bawisz... Nom i na start to i tak dużo... Możesz też zerknąć np tu: Ogólnie szukaj pomocy pod hasłem "3ds max skinning"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się