Skocz do zawartości

Bones


Gość barte

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

 

zacząłem pracę w 3ds Max. Pragnę stworzyć postać i móc

ją animować. W jaki sposób mogę podpiąć bones, by zespolić je

z konstrukcją?

Dziękuję!

 

B

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Np. do modelu dodajesz modyfikator "Skin", następnie w modyfikatorze wybierasz kości z którymi ma pracować, potem z wagami się bawisz... Nom i na start to i tak dużo...

Możesz też zerknąć np tu:

Ogólnie szukaj pomocy pod hasłem "3ds max skinning"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności