slide Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 Robiłem taki obiekt jak poniżej, ale nie przemyślałem i zamiast od razu dać 16 krawędzi dookoła to zostawiłem 18. Zlikwidowałem te 2 niepotrzebne i teraz mam problem jak to wyrównać aby było ładne i zachować równy okrągły kształt całości? Uploaded with ImageShack.us
Kris_R Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 Szczerze? To jest tak prosty obiekt, że lepiej będzie postawić cylinder z 16 podziałami do okoła i kilka razy przeciągnąć to tu to tam, niż babrać się z ustawianiem równych odstępów itp. Jeśli byłaby sytuacja podbramkowa, że nie można zacząć od nowa, tylko trzeba przebudować to, co jest, to i tak zrobił bym w podobny sposób. Czyli nowy obiekt z 16 podziałami i potem snapping vertexów do niego.
tob01 Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 chyba zamiat się bawić, zrób od nowa, będzie dużo dokładniej, bo obiekt nie jest skomplikowany. A tu byś musiał użyć quick slice i to ręcznie ustawiać, co jest moim zdaniem nie warte zachodu
Gość kakaku Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 albo pousuwać polygony by została tylko połowa objektu (ta poprawna połowa) i symmetry:) najszybciej i najlepiej bo objekt jest symetryczny:) a potem convert to poly i git;]
slide Napisano 20 Czerwiec 2010 Autor Napisano 20 Czerwiec 2010 to jest dobra myśl... dzięki przyda się na przyszłość
Rekomendowane odpowiedzi