Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robiłem taki obiekt jak poniżej, ale nie przemyślałem i zamiast od razu dać 16 krawędzi dookoła to zostawiłem 18. Zlikwidowałem te 2 niepotrzebne i teraz mam problem jak to wyrównać aby było ładne i zachować równy okrągły kształt całości?

 

3ds1.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

9f3ds1j

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Szczerze? To jest tak prosty obiekt, że lepiej będzie postawić cylinder z 16 podziałami do okoła i kilka razy przeciągnąć to tu to tam, niż babrać się z ustawianiem równych odstępów itp.

 

Jeśli byłaby sytuacja podbramkowa, że nie można zacząć od nowa, tylko trzeba przebudować to, co jest, to i tak zrobił bym w podobny sposób. Czyli nowy obiekt z 16 podziałami i potem snapping vertexów do niego.

Napisano

chyba zamiat się bawić, zrób od nowa, będzie dużo dokładniej, bo obiekt nie jest skomplikowany. A tu byś musiał użyć quick slice i to ręcznie ustawiać, co jest moim zdaniem nie warte zachodu

Napisano

albo pousuwać polygony by została tylko połowa objektu (ta poprawna połowa) i symmetry:) najszybciej i najlepiej bo objekt jest symetryczny:) a potem convert to poly i git;]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności