slide Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 Robiłem taki obiekt jak poniżej, ale nie przemyślałem i zamiast od razu dać 16 krawędzi dookoła to zostawiłem 18. Zlikwidowałem te 2 niepotrzebne i teraz mam problem jak to wyrównać aby było ładne i zachować równy okrągły kształt całości? Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 Szczerze? To jest tak prosty obiekt, że lepiej będzie postawić cylinder z 16 podziałami do okoła i kilka razy przeciągnąć to tu to tam, niż babrać się z ustawianiem równych odstępów itp. Jeśli byłaby sytuacja podbramkowa, że nie można zacząć od nowa, tylko trzeba przebudować to, co jest, to i tak zrobił bym w podobny sposób. Czyli nowy obiekt z 16 podziałami i potem snapping vertexów do niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tob01 Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 chyba zamiat się bawić, zrób od nowa, będzie dużo dokładniej, bo obiekt nie jest skomplikowany. A tu byś musiał użyć quick slice i to ręcznie ustawiać, co jest moim zdaniem nie warte zachodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kakaku Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 albo pousuwać polygony by została tylko połowa objektu (ta poprawna połowa) i symmetry:) najszybciej i najlepiej bo objekt jest symetryczny:) a potem convert to poly i git;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasjogabonito Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 kakaku dobrze radzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slide Napisano 20 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2010 to jest dobra myśl... dzięki przyda się na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi