Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Od bardzo dawna zastanawiałem sie jak wyrenderować ładnie wyglądającą monetę w Maxie.

 

Teraz kiedy już mam odpowiedni obraz - heightmap w slocie displacement map w Material Editorze, to nie wiem jak ustawić inne parametry, eby moneta wyglądała realistycznie, tzn. chodzi mi o materiał jakiegos metalu np. srebro, mosiądz...

 

Czy istnieje jakis łatwy sposób, żeby uzyskać efekt realistycznie wyglądającej monety ?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie ma łą twego sposobu.

Musiszznać jakiś silnik renderujący dobrze

Mental ray wbudowany albo vray który się instaluje albo Maxwell, który daje fotorealizm.

Oświetlenie, materiały i łądna mapa hdr w otoczeniu i masz ładną monete.

 

Nie ma diety cód!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności