Napisano 26 Czerwiec 201014 l Witam. Od bardzo dawna zastanawiałem sie jak wyrenderować ładnie wyglądającą monetę w Maxie. Teraz kiedy już mam odpowiedni obraz - heightmap w slocie displacement map w Material Editorze, to nie wiem jak ustawić inne parametry, eby moneta wyglądała realistycznie, tzn. chodzi mi o materiał jakiegos metalu np. srebro, mosiądz... Czy istnieje jakis łatwy sposób, żeby uzyskać efekt realistycznie wyglądającej monety ? Pozdrawiam.
Napisano 26 Czerwiec 201014 l Nie ma łą twego sposobu. Musiszznać jakiś silnik renderujący dobrze Mental ray wbudowany albo vray który się instaluje albo Maxwell, który daje fotorealizm. Oświetlenie, materiały i łądna mapa hdr w otoczeniu i masz ładną monete. Nie ma diety cód!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto