Tomasz_87 Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 Wtajcie, postanowilem zrobic sobie jakąs zapadajacą sie ulice (ale nie jak w 20120 :P ) i jedyne co mi przyszlo do glowy to oteksturowac to poprzez uv based on camera poniewaz normalna projekcja raczej nie spisze sie w tym momecie (tekstura nie bedzie przylegac do modeli) i niestety napotkalem na problem... Problem polega na tym ze nie wazne jak ustawie kamere to w uv editorze zawsze cos jest nie tak, lekko pod innym kątem, po nalozeniu tekstury calosc jest troche przyblizona, a nie tak jak na zdjeciu lub są inne babole ;/ wiem ze mozna obrocic kamere albo punkty UV w UV edytorze, ale jak je obracam to wszystko sie kaszani, a jak obracam kamere i ustawiam inaczej to dalej jest cos nie tak :/ moze ktos mi wytlumaczy dlaczego tak sie dzieje i jak poprawnie działac na UV based on camera? ponizej zdjecia z problemami: w wjuporcie jest ok http://img20.imageshack.us/f/41012171.jpg/ a w UV editorze juz jest tak (o ile to ma jakies znaczenie to to jest tylko plane a nie cube, ale chyba jednak ma chociaz nie jestem pewien): http://img687.imageshack.us/f/22798563.jpg/ a tu przykald na innym zdjęciu : http://img80.imageshack.us/f/12236244.jpg/ a tu w UV editorze: http://img138.imageshack.us/f/24462110.jpg/ a teraz pytanie do drugiego przypadku : czy mam najpierw ustawic kamere tak zeby pasowalo do perspektywy, pozniej zrobic snapshota z UV editora i dopasowac do tego jakos to zdecie czy jest na to jakis inny sposob zeby wszystko pasowalo do siebie i bylo jak na zdjeciu bo najczesciej wszystko mi sie rozjezdza a ręczne ustawianie nie przynosi oczekiwnaych rezultatow i wszystko sie kaszani... moze jest na to inny sposob a ja o nim nie wiem? ps. to tylko przykaldowe zdjecia zeby zobrazowac problem. mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi i za bardzo tego nie skompikowalem :)
Tomasz_87 Napisano 29 Czerwiec 2010 Autor Napisano 29 Czerwiec 2010 Czy moglbym prosic o przeniesienie tego posta do dzialu dotyczącego teksturowania? Dziekuje :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się