Gość enterbysmith Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 Nałożyłem bitmape na plane (chodzi o blueprint)i w viewporcie widze bitmape tylko z jednej strony, druga jest czarna(po zrenderowaniu jest ok). Dzieje się tak tylko gdy jako sterownik jest wybrany direct3d, przy OpenGL bitmapa jest widoczna z obydwu stron. Jak włączyć widok bitmapy z drugiej strony w direct3d? Czy przy direct3d zyskuje znacznie na wydajności ?
Gość Setesh Napisano 30 Czerwiec 2010 Napisano 30 Czerwiec 2010 moze poprostu dodaj sobie drógiego plain'a i przypisz mu tę samą teksturę (blueprinta) ? Można jeszcze spróbować urzyc materiału 2sided (ale pewnosci nie mam bo nie mam przed soba maxa).
Gość enterbysmith Napisano 30 Czerwiec 2010 Napisano 30 Czerwiec 2010 Tylko zastanawia mnie dlaczego w OpenGL wszystko gra a przy direct3d trzeba kombinować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się