Skocz do zawartości

Widok w viewporcie, bitmapa widoczna tylko z jednej strony


Rekomendowane odpowiedzi

Gość enterbysmith
Napisano

Nałożyłem bitmape na plane (chodzi o blueprint)i w viewporcie widze bitmape tylko z jednej strony, druga jest czarna(po zrenderowaniu jest ok). Dzieje się tak tylko gdy jako sterownik jest wybrany direct3d, przy OpenGL bitmapa jest widoczna z obydwu stron. Jak włączyć widok bitmapy z drugiej strony w direct3d?

Czy przy direct3d zyskuje znacznie na wydajności ?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

moze poprostu dodaj sobie drógiego plain'a i przypisz mu tę samą teksturę (blueprinta) ?

Można jeszcze spróbować urzyc materiału 2sided (ale pewnosci nie mam bo nie mam przed soba maxa).

Gość enterbysmith
Napisano

Tylko zastanawia mnie dlaczego w OpenGL wszystko gra a przy direct3d trzeba kombinować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności