Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nałożyłem bitmape na plane (chodzi o blueprint)i w viewporcie widze bitmape tylko z jednej strony, druga jest czarna(po zrenderowaniu jest ok). Dzieje się tak tylko gdy jako sterownik jest wybrany direct3d, przy OpenGL bitmapa jest widoczna z obydwu stron. Jak włączyć widok bitmapy z drugiej strony w direct3d?

Czy przy direct3d zyskuje znacznie na wydajności ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

moze poprostu dodaj sobie drógiego plain'a i przypisz mu tę samą teksturę (blueprinta) ?

Można jeszcze spróbować urzyc materiału 2sided (ale pewnosci nie mam bo nie mam przed soba maxa).

Napisano

Tylko zastanawia mnie dlaczego w OpenGL wszystko gra a przy direct3d trzeba kombinować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności