Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie, mam pewien problem. Otóż po zimportowaniu modelu z formatu .smd otrzymałem jednego mesha na którego nałożone jest kilka tekstur. W material editorze mam takie coś:

oknoa.jpg

Czy jest jakiś sposób aby zrobić tak że jest ten model podzielony na kilka meshy i na jednego mesha przypada jedna tekstura?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli się nie mylę, to właśnie masz już zrobione.

Każdemu numeru ID masz przypisany odrębny materiał, jeśli w zaznaczysz numer ID w opcji select ID w polygonach, to powinny tylko podświetlić się zaznaczone polygony, na których jest ten materiał.

Chociaz może niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie...

 

Pzdr.

Gość User190
Napisano

Jest dokładnie tak, jak napisał Illusion :)

Multi Sub przyporzadkowuje material do ID, ktorym oznaczony jest polygon.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności