krzysiek9394 Napisano 30 Czerwiec 2010 Napisano 30 Czerwiec 2010 Witajcie, mam pewien problem. Otóż po zimportowaniu modelu z formatu .smd otrzymałem jednego mesha na którego nałożone jest kilka tekstur. W material editorze mam takie coś: Czy jest jakiś sposób aby zrobić tak że jest ten model podzielony na kilka meshy i na jednego mesha przypada jedna tekstura?
illusion Napisano 30 Czerwiec 2010 Napisano 30 Czerwiec 2010 Jeśli się nie mylę, to właśnie masz już zrobione. Każdemu numeru ID masz przypisany odrębny materiał, jeśli w zaznaczysz numer ID w opcji select ID w polygonach, to powinny tylko podświetlić się zaznaczone polygony, na których jest ten materiał. Chociaz może niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie... Pzdr.
Gość User190 Napisano 30 Czerwiec 2010 Napisano 30 Czerwiec 2010 Jest dokładnie tak, jak napisał Illusion :) Multi Sub przyporzadkowuje material do ID, ktorym oznaczony jest polygon.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się