Napisano 30 Czerwiec 201014 l Witajcie, mam pewien problem. Otóż po zimportowaniu modelu z formatu .smd otrzymałem jednego mesha na którego nałożone jest kilka tekstur. W material editorze mam takie coś: Czy jest jakiś sposób aby zrobić tak że jest ten model podzielony na kilka meshy i na jednego mesha przypada jedna tekstura?
Napisano 30 Czerwiec 201014 l Jeśli się nie mylę, to właśnie masz już zrobione. Każdemu numeru ID masz przypisany odrębny materiał, jeśli w zaznaczysz numer ID w opcji select ID w polygonach, to powinny tylko podświetlić się zaznaczone polygony, na których jest ten materiał. Chociaz może niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie... Pzdr.
Napisano 30 Czerwiec 201014 l Jest dokładnie tak, jak napisał Illusion :) Multi Sub przyporzadkowuje material do ID, ktorym oznaczony jest polygon.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto