Napisano 6 Lipiec 201014 l Jestem nowym uzytkowniekiem tego programu i jeszcze sporo rzeczy nie wiem, dlatego wole się zapytać. proszę o wyrozumiałość i pomoc. W oknie Slate Material Editor w 'zakładce' Materials/Map Browser posiadamy rożnego rodzaju Mapy, Meterials, Controlers(?) i Autodesk Material Library. W tej bibliotece znajdują się różnego rodzaju materiały. Pierwszy dzień bawie się w teksturowanie i prosty rendering. Wczesnie zapoznawałem się z modelingiem. Chciałem zrobić sobie wstepny projekt jakiegoś wnętrza. Tak na wypróbowanie tych materiałów z biblioteki. (jakąś podlogę, ceramikę, plastic, beton ) zobaczyć po prostu wstępnie jak to wygląda i na jakiej zasadzie działa. Tylko z tym wiąże się pewien problem, gdy chciałem ową rzecz wykonać, zrobiłem sobie sześcian i chciałem go całego pokryć ceramiką. Wybrałem tam odpowiedni rodzaj (zielona) przeniosłem go na sześcian, ale podczes renderingu ceramika nie jest zielona tylko czwarna. Na dodatek drewno wgl, nie wygląda na drewno. A cement tak na prawde nie przypomina go w ogóle. Chciałbym, aby ktoś wyłumaczył mi na jakiej zasadzie działa ta biblioteka i czemu nie moge z niej stworzyć żadnej konkretnej rzeczy. I jak mogłbym w inny sposób stworzyć sobie takie rzeczy, jak nie z tej biblioteki, chyba, że to z nią jest coś nie tak. może błąd przy instalacji? proszę o pomoc :) Z góry dziękuje. RW
Napisano 6 Lipiec 201014 l Czy obiekty są zmapowane? Czy materiały są odpowiednie dla renderera którego używasz? Czy są podpięte mapy w materiałach? PZDR
Napisano 6 Lipiec 201014 l Autor Używam vraya, materiały są raczej odpowiednie. Mapy są podpięte do materiałów. ale czy obiekty są zmapowane nie wiem :/ nie wiem za bardzo co to oznacza.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto