Napisano 11 Lipiec 201014 l Witam Obszukałem forum natomiast konkretnej odpowiedzi nie znalazłem, jeśli temat już gdzieś istnieje to wybaczcie za zaśmiecanie. Już od jakiegoś czasu siedzę w grafice i co jakiś czas przysiadam do maxa, tym razem nie wiem gdzie znaleźć efektu poświaty. Zapewne nie jest to skomplikowana rzecz, ale nie jestem pewien czy sprawę załatwić może lens effect (glow) z odpowiednimi parametrami. Sęk w tym, że zależy mi na tym by poświata ukazała się nie tyle co w miejscu gdzie znajduje się emiter lecz tam gdzie istnieją największe kontrasty w scenie, a liczba tych poświat jest nieokreślona, obliczona wobec liczby tych miejsc w których powinna istnieć.. Może to trochę skomplikowanie zabrzmiało także sorka, sprawa jest prosta jak banan....hm...no może to złe porównanie:) Może jest to kwestia odpowiedniego parametru w volumelight ? Poniżej przedstawiam swoją prostą scenkę przedstawiającą mój problem Po prawej to render świeża bułeczka z maxa, Po lewej postprodukcja poświaty na około okna (nie chodzi o istniejący volumelight), czyli efektu który chciałbym uzyskać bezpośrednio w maxie . aa zapomniałbym, używam mentala. Z góry dzięki za pomoc i wszelkie wskazówki :) Edytowane 11 Lipiec 201014 l przez Pcarc
Napisano 12 Lipiec 201014 l pod F10 ustaw sobie glare jako shader w output..w opcjach renderera...potem możesz go przeciągnąć do material editora (instance) i dostroić parametry... powinno dać radę
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto