Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkim chciałem pokazać wam bazę high poly broni, którą jako pierwszy model chce skończyć, czyli zrobić następnie mikrodetale w ZB a potem retopo i teksturki. Tworzę ten wątek mając nadzieję, że podpowiecie mi w jaki sposób mogę zmienić model, bądź co w nim dodać aby był ciekawszy. Przyznam też, że nie do końca mam pomysł w jaki sposób wykonać mikrodetal i czy jest on nie zbędny do uzyskania ciekawego efektu (choć wydaje mi się, że sporo by się go tu przydało), a więc czekam na sugestie w jaki sposób i gdzie mogę dodać troszkę tego detaliku. A więc przechodząc do rzeczy:

 

Concept zrobiony przez Uriela (tutaj wybrany z serii conceptów przedstawiających modyfikację tej broni

 

www.anteire.org/3D/uriel-bron.jpg

 

Render nr 1:

http://www.anteire.org/3D/render7.jpg

 

Render nr 2:

http://www.anteire.org/3D/render8.jpg

 

Screen z viewportu:

http://www.anteire.org/3D/viewport.jpg

 

Siatka bez turbo:

http://www.anteire.org/3D/siatka.jpg

 

Filmik ze 180 stopni obrotu broni:

 

Pozdro

Edytowane przez Sliterin

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja bym lekko zaokraglil ten kanciasty obiekt nad magazynkiem , moze jakies dziurki dodal jesze na nim . powodzenia z tekstura

pozdro

Napisano

Ach, powiem tylko tyle że mi się bardzo podoba :) ale w 3d jestem zielony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności