Napisano 13 Lipiec 201014 l Witam wszystkim chciałem pokazać wam bazę high poly broni, którą jako pierwszy model chce skończyć, czyli zrobić następnie mikrodetale w ZB a potem retopo i teksturki. Tworzę ten wątek mając nadzieję, że podpowiecie mi w jaki sposób mogę zmienić model, bądź co w nim dodać aby był ciekawszy. Przyznam też, że nie do końca mam pomysł w jaki sposób wykonać mikrodetal i czy jest on nie zbędny do uzyskania ciekawego efektu (choć wydaje mi się, że sporo by się go tu przydało), a więc czekam na sugestie w jaki sposób i gdzie mogę dodać troszkę tego detaliku. A więc przechodząc do rzeczy: Concept zrobiony przez Uriela (tutaj wybrany z serii conceptów przedstawiających modyfikację tej broni www.anteire.org/3D/uriel-bron.jpg Render nr 1: http://www.anteire.org/3D/render7.jpg Render nr 2: http://www.anteire.org/3D/render8.jpg Screen z viewportu: http://www.anteire.org/3D/viewport.jpg Siatka bez turbo: http://www.anteire.org/3D/siatka.jpg Filmik ze 180 stopni obrotu broni: Pozdro Edytowane 14 Lipiec 201014 l przez Sliterin
Napisano 14 Lipiec 201014 l ja bym lekko zaokraglil ten kanciasty obiekt nad magazynkiem , moze jakies dziurki dodal jesze na nim . powodzenia z tekstura pozdro
Napisano 14 Lipiec 201014 l Ach, powiem tylko tyle że mi się bardzo podoba :) ale w 3d jestem zielony.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto