Sliterin Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 (edytowane) Witam wszystkim chciałem pokazać wam bazę high poly broni, którą jako pierwszy model chce skończyć, czyli zrobić następnie mikrodetale w ZB a potem retopo i teksturki. Tworzę ten wątek mając nadzieję, że podpowiecie mi w jaki sposób mogę zmienić model, bądź co w nim dodać aby był ciekawszy. Przyznam też, że nie do końca mam pomysł w jaki sposób wykonać mikrodetal i czy jest on nie zbędny do uzyskania ciekawego efektu (choć wydaje mi się, że sporo by się go tu przydało), a więc czekam na sugestie w jaki sposób i gdzie mogę dodać troszkę tego detaliku. A więc przechodząc do rzeczy: Concept zrobiony przez Uriela (tutaj wybrany z serii conceptów przedstawiających modyfikację tej broni www.anteire.org/3D/uriel-bron.jpg Render nr 1: http://www.anteire.org/3D/render7.jpg Render nr 2: http://www.anteire.org/3D/render8.jpg Screen z viewportu: http://www.anteire.org/3D/viewport.jpg Siatka bez turbo: http://www.anteire.org/3D/siatka.jpg Filmik ze 180 stopni obrotu broni: Pozdro Edytowane 14 Lipiec 2010 przez Sliterin
Plugawiciel Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 ja bym lekko zaokraglil ten kanciasty obiekt nad magazynkiem , moze jakies dziurki dodal jesze na nim . powodzenia z tekstura pozdro
Uriel Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Ach, powiem tylko tyle że mi się bardzo podoba :) ale w 3d jestem zielony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się