Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ale jak zdefiniowales? jako persistent global variables? cyz o co chodzi?

w funkcjach same sie usuna, globale podefiniowane lokalnie (::) musisz recznie usuwac (.remove), persistent variables maja metode .removeAll()

Napisano (edytowane)

Wydaje mi sie, ze max nie ma pojecia ktore zmienne zdefiniowales, ktore zdefiniowaly pluginy, itp... Sam fakt ze chcesz to zrobic swiadczy o tym ze zle zorganizowales swoj program. Mozna na przyklad stworzyc strukture interfejsu i w niej rejestrowac funkcje ktore znajduja sie zakresie globalnym a po rejestracji kasowac zmienna globalna przypisujac do niej wartosc undefined.

 

na przyklad tak:

 

fn bla = (
   print 1
)

struct Interfejs (
   bla
)

MojInterfejs = Interfejs()
MojInterfejs.bla= bla
bla = undefined 

MojInterfejs.bla()

Czyli generalnie robisz to o czym piszesz ale w trakcie budowania skryptow a nie po stworzeniu :)

Edytowane przez CgBartosz
Napisano

Chodzi ni o zwykle znienne albo funkcje ktore definiuje i max je sobie przechowuje az do zrestartowania 3ds max (nie przez przycisk reset:P).

W sumie nie pomyslalem by je usuwac zaraz po np zamknieciu rollouta:P.

Nie jestem jeszcze zaznajomiony ze strukturami najlepiej ale cos poczytam w helpie albo przy zamknieciu rolet bede dawal undefine o wykorzystywanych funkcji.

Myslalem ze jest cos takiego ze smieci usuwa z maxa.

Dzieki za pomoc:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności