Napisano 16 Lipiec 201014 l a co to znaczy wyczyscic ? Chcesz aby wybrane zmienne i funkcje byly undefined ?
Napisano 16 Lipiec 201014 l Autor no tak. Ale nie wybrane tylko te ktore ja zdefiniowalem i max o nich pamieta.
Napisano 16 Lipiec 201014 l ale jak zdefiniowales? jako persistent global variables? cyz o co chodzi? w funkcjach same sie usuna, globale podefiniowane lokalnie (::) musisz recznie usuwac (.remove), persistent variables maja metode .removeAll()
Napisano 16 Lipiec 201014 l Wydaje mi sie, ze max nie ma pojecia ktore zmienne zdefiniowales, ktore zdefiniowaly pluginy, itp... Sam fakt ze chcesz to zrobic swiadczy o tym ze zle zorganizowales swoj program. Mozna na przyklad stworzyc strukture interfejsu i w niej rejestrowac funkcje ktore znajduja sie zakresie globalnym a po rejestracji kasowac zmienna globalna przypisujac do niej wartosc undefined. na przyklad tak: fn bla = ( print 1 ) struct Interfejs ( bla ) MojInterfejs = Interfejs() MojInterfejs.bla= bla bla = undefined MojInterfejs.bla() Czyli generalnie robisz to o czym piszesz ale w trakcie budowania skryptow a nie po stworzeniu :) Edytowane 16 Lipiec 201014 l przez CgBartosz
Napisano 16 Lipiec 201014 l Autor Chodzi ni o zwykle znienne albo funkcje ktore definiuje i max je sobie przechowuje az do zrestartowania 3ds max (nie przez przycisk reset:P). W sumie nie pomyslalem by je usuwac zaraz po np zamknieciu rollouta:P. Nie jestem jeszcze zaznajomiony ze strukturami najlepiej ale cos poczytam w helpie albo przy zamknieciu rolet bede dawal undefine o wykorzystywanych funkcji. Myslalem ze jest cos takiego ze smieci usuwa z maxa. Dzieki za pomoc:)
Napisano 16 Lipiec 201014 l W rolloucie mozesz definiowac zmienne i funkcje lokalnie. Nie ma wtedy potrzeby ich usuwania. Istnieja tak dlugo jak rollout.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto