Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W sprzedaży książka "3D Game Textures: Create Professional Game Art Using Photoshop", której autorem jest Luke Ahearn.

Jest to prawdopodobnie najlepsza w tej chwili pozycja dotycząca tworzenia tekstur do gier przy pomocy Photoshopa.

Przykładowy rozdział możecie przeczytać w tym miejscu.

 

Spis treści:

Introduction

Concept Artists Bios

1. A Basic (Game) Art Education

2. A Brief Orientation to Computer Graphic Technology

3. A Quick Overview of Photoshop for Game Artists

4. Prepping for Texture Creation

5. The Sci-Fi Setting

6. The Urban Setting

7. The Fantasy Setting

8. The Outdoor Setting

9. Game Effects

Index

 

Dodatkowe cechy:

Wydawca: Focal Press

Rok wydania: 2006

Okładka: miękka

Liczba stron: 342

Liczba zdjęć i grafik: 500+

Stan: Bardzo dobry

Język: Angielski

 

UWAGA: W komplecie brak płyty CD (uległa zniszczeniu), jednak nie jest ona niezbędna, aby móc w pełni skorzystać z książki.

 

Cena: 79zł (+ ew. koszt przesyłki)

 

Możliwość zakupu przez serwis Allegro lub odbiór osobisty w Lublinie.

 

Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania.

 

Serdecznie zapraszam!

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności