Skocz do zawartości

[Współpraca] GameDev - dołącz do weteranów branży [Grafik 3D]


Rekomendowane odpowiedzi

Gość PrettyBadHabbits
Napisano (edytowane)

Witam!

Nie będe owijał w bawełnę.

 

Potrzebny jest doświadczony i utalentowany grafik 3D, doświadczenie w branży gier jest niewątpliwym plusem.

 

Szukamy osoby poważnie podchodzącej do sprawy.

 

Praca jest jak najbardziej zdalna, projekt jest dosyć wdzięczny i powinien dobrze się przyjąć (rynek gier Indie rozkwita), nie ma też na niego wielkiego ciśnienia (robimy to w wolnym czasie).

 

Projekt: Gra 3D, top-down, pomysłowa i dynamiczna hybryda gry strategicznej i tower defense'a.

 

Praca do wykonania:

- low poly modele postaci i lochu na bazie konceptów z rzutami

- proste animacje do modeli (poruszanie, walka)

- szczegółowość modeli zbliżona (może być ciut mniejsza) do League of Legends (link poniżej)

http://mmohut.com/wp-content/gallery/league-of-legends/league-of-legends-big-fight-main.jpg

 

 

Silnik: Unity (zapewni nam szybki development i bardzo wygodny pipeline)

 

Platforma wstępna: Steam + pozostałe systemy cyfrowej dystrybucji na PC

 

Perspektywa Portingu: iPad, iPhone + ewentualnie WiiWare i PSN (po upgradzie silnika)

 

O nas:

Jesteśmy zespołem profesjonalnych developerów, każdy z nas posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu gier, w tym na platformy najnowszej generacji.

Z racji, tego, że nadal jesteśmy zatrudnieni, musimy zachować anonimowość.

 

Obecny skład to: programista, koncept-artysta/grafik 2D oraz game designer.

 

Naszym celem jest realizacja własnych ambicji, utrzymanie stałego rozwoju i spożytkowanie części wolnego czasu.

Jeśli uda się przy tym zarobić (a perspektywy są bardzo obiecujące), to tym lepiej :).

 

Mieliśmy grafika 3D, ale niestety (z powodów niezależnych od projektu) musiał nas opuścić.

 

Proces pre-produkcji trwa już jakiś czas. Jesteśmy zdeterminowani skończyć ten projekt i nie zamierzamy się z tego wycofać.

 

Obecnie mamy praktycznie gotowy design na następne parę etapów produkcji.

Programista siada do prototypu, a rysownik tworzy koncepty wszystkich elementów.

 

Praca możliwa jest od zaraz.

=============

 

Poniżej: pomniejszone, NIEDOKOŃCZONE, koncepty do gry.

Rzuty nie zostały zamieszczone, ale są rozrysowane :).

 

kaplanka.pngknightz.png

 

 

 

Pozdrawiamy serdecznie, zespół Pretty Bad Habbits.

 

PS: Jeśli dopiero co zaczynasz zabawę z 3D, może być ciężko, modele nie są bardzo skomplikowane, ale tu chodzi o game development na wysokim poziomie. Niestety ani game designer, ani programista, nie będzie mógł wyręczyć Cię przy modelowaniu ;)

Edytowane przez PrettyBadHabbits
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności