Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, korzystam z 3ds max 2010 i mentalraya, ucze sie dopiero i mam problem z texturami. Na renderach moje tekstury wychodza zupelnie blade i kolorystyka nie przypominaja wogule ani tych wybranych z palety kolorow, ani tym bardziej jesli korzystam z bitmap. Zrobilem dlatego pare testow przy uzyciu zwyklego plane'a z nalozona tekstora i wyglada na to ze problem pojawia sie dopiero kiedy uzywam daylight systemu (nie zmieniam zadnych ustawien standardowych, ale ogladalem pare tutoriali i na nich rowniez pozostawiano standardy i wszystko wygladalo wporzadku). W viewporcie tekstury tez wygladaja dobrze, dopiero na renderze tekstury z bitmap robia sie strasznie blade i lekko rozjasnione a zwyczajne 'kolory z palety' robia sie ciemniejsze niż te na probkach. Do testow uzywalem zwyklych tekstur 'standard' (z bitmapa przy diffuse lub tez zwyklych kolorow) ale przy uzyciu tekstur z mental raya problem jest taki sam.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hm... tak jak 'kolega' pisal wszystkie ustawienia standardowe =d jako ze moja wiedza opiera sie na tutorialach i 'probach i bledach' to zawiera 'pewne' braki. Takze nie bardzo slyszalem wczesniej o gammie ani czym to sie je (drobne wytlumaczenie problemu/link bylby mile widziany) =)

Napisano (edytowane)

Customize>preference i patrz screen:)

 

A na daylight zmień sunlight i skylight na mr Sun i Sky.

Edytowane przez ApaczoS
  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności